måndag 19 januari 2009

hej hej

Hej igen pojkar och flickor
Jag kom tilbaka till Örebro igår, det var lite skönt att komma hit igen, till staden och folket och allt vad Örebro är som inte Mora är som inte man kan förklara Mora är en bra plats att bo på med men jag har tröttnat lite på platsen kanske mest p.g.a mina egna minnen av mitt liv i mora hur det var när jag bodde där, det känns lite konstigt när jag är hemma för länge, det är som om man inser att staden inte har förändras ett dugg och man börjar tvivla på att man själv har blivig en bättre mäniska när allt annat är som det alltid har varigt så dött på något viss, från mitt sett att se det.
Här i Örebro känns de som man har vuxigt som person och Örebro bär inte med sig några som hälst konstiga minnen.
Men idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hadde först svenska sen musik och sedan "livskunskap" sen fick vi käka sen var det idrott och sedan iv valet: Blomsterbindning. helt okej dag egentligen. skit kul idrottlektion iallafall.
puss och kram

1 kommentar: